Neptun üzemidő
00:00 – 04:00 rendes üzem
04:00 – 06:00 üzemszünet
06:00 – 24:00 rendes üzem
Az ettől való rendkívüli eltéréseket a hírek között jelentetjük meg.
00:00 – 04:00 rendes üzem
04:00 – 06:00 üzemszünet
06:00 – 24:00 rendes üzem
Az ettől való rendkívüli eltéréseket a hírek között jelentetjük meg.
Az oldal elavult, archív adatokat tartalmazhat!
2021. január 25. hétfő
A BME-n a Neptun rendszerrel végezzük az oktatás tanulmányi és pénzügyi adminisztrációját. A belépés a KTH portál jobb oldali hasábján, a „Neptun belépés” felirat alatt, a „Hallgatóknak” feliratra kattintva lehetséges.
Ellenőriznie kell (az Oktatási Hivatal felvételi rendszeréből átvett, vagy korábbról a Neptunban szereplő) személyes adatait, szükség esetén ezek módosítását és kiegészítését el kell végeznie.
Módosítható adatok vagy jóváhagyást igénylő adatok köréről <<itt>> talál információt.
Fontos: Egyes személyes adatok módosítása a hallgatói weben nem végezhető el, mivel azoknak egyezniük kell a személyi adat- és lakcímnyilvántartásban szereplő adatokkal. A kinyomtatandó beiratkozási lapra az aktuálisan Neptunban szereplő adatok kerülnek.
Beiratkozás előtt be kell jelentkeznie a félévre. Fontos: A BME szabályai szerint "évhalasztásra" nincs lehetősége, de arra igen, hogy a létrejött hallgatói jogviszonyát (egybefüggően legfeljebb két félévig) akár azonnal szüneteltesse, azaz passzív félévre jelentkezzen be.
2021. február 3. – 2021. február 5. (PÉNTEK)
A 100_Beiratkozási kérelem kérvény 2021. január 28. 06:00 – 2021. február 5. 23:59 (PÉNTEK) között adható le.
Elektronikusan is hitelesíthető a beiratkozási lap az AVDH (Azonosításra Visszavezetett Dokumentum Hitelesítés) szolgáltatás segítségével, ezáltal a hallgatók többsége online beiratkozhat, a beiratkozási lap a 100_Beiratkozási kérelem kérvény mellékleteként is leadható a KTH-nak. Az AVDH Ügyfélkapu regisztrációval használható és az így hitelesített dokumentumok teljes bizonyító erejű magánokiratnak minősülnek.
Az ügyfélkapuval rendelkező hallgatóink közül azok, akiknek nincs bemutatandó dokumentuma, így tehát kényelmesen, távolról beiratkozhatnak a fenti megoldásnak köszönhetően, nem szükséges személyesen befáradniuk a KTH-ba, csak azoknak, akiknek van ilyen dokumentuma. Számukra a megadott időpontokban biztosítunk kényelmes lehetőséget, gyorsított ügyintézést.
Az ügyfélkapuval nem rendelkező hallgatóink vagy azon hallgatók számára, akik nem kívánnak élni az elektronikus beiratkozás lehetőségével továbbra is biztosítjuk a személyes ügyintézést. Ebben az esetben a 100_Beiratkozási kérelem kérvényben a beiratkozás módjánál jelölje be a személyes iratkozásra vonatkozó igényét és a kérvény mellékleteként töltse fel a kinyomtatott, kézzel aláírt beiratkozási lap (és ha van képzési szerződés) szkennelt példányát. A kérvény leadását követően a regisztrációs héten a megjelölt beiratkozási időpontban kérjük fáradjon be a KTH-ba.
Kérjük, hogy a gördülékeny ügyintézés érdekében kérvényét indítsa el 2021. február 2-án éjfélig!
Csak a 100_Beiratkozási kérelem kérvényben személyes iratkozást megjelölt vagy dokumentumot bemutató hallgatóknak!
Beiratkozás időpontja |
Kar |
helyszín |
2021.02.03. 8:00-12:00 |
minden Kar |
KTH Iratkiadó ablaka (R-épület, Aula) |
2021.02.04. 8:00-12:00 |
minden Kar |
KTH Iratkiadó ablaka (R-épület, Aula) |
2021.02.05. 8:00-15:00 |
minden Kar |
KTH Iratkiadó ablaka (R-épület, Aula) |
A beiratkozás a KTH Iratkiadó ablakánál, ahol három ablaknál tudjuk plexifallal biztosítani az ügyfelek és az ügyintézőink egészségének védelmét. Kérjük, viseljen maszkot az ügyintézés alatt és várakozás közben ügyeljen a személyes távolságtartás szabályainak betartására.
A felvételi rendszerbe feltöltött dokumentumok jelentős része közhiteles adatként kerül áttöltésre a Neptun Tanulmányi Rendszerbe, így ezeket nem szükséges személyesen bemutatnia a hallgatóknak. Az Önre vonatkozó, személyesen bemutatandó dokumentumokról a 100_Beiratkozási kérelem kérvényben tud részletesen tájékozódni a „Beiratkozás véglegesítéséhez szükséges bemutatandó dokumentumok” résznél felsorolva. Kérjük, hogy az itt felsorolt, végzettséget igazoló érettségi bizonyítványának/oklevelének másolatát hozza magával és eredeti példányát a Beiratkozás helye és ideje részben megjelölt időpontban mutassa be.
Az AVDH-val hitelesített beiratkozási lapot és képzési szerződést a dokumentum bemutatáshoz nem szükséges kinyomtatni!
Aki a személyes ügyintézést választotta, a dokumentumok bemutatásakor 2 példányban hozza magával a kinyomtatott és aláírt beiratkozási lapot, és (ha van) képzési szerződést.
Amennyiben nem adja le a regisztrációs hét végéig, 2021. február 5-én éjfélig a 100_Beiratkozási kérelem kérvényt a fent megjelölt mellékletekkel, a BME Tanulmányi és Vizsgaszabályzata alapján már csak 5.500 Ft különeljárási díj befizetése után iratkozhat be.
Amennyiben a 100_Beiratkozási kérelemben beiratkozás módjaként a „Személyes megjelenést” választja vagy elektronikus beiratkozás esetén van bemutatandó dokumentuma, a különeljárási díj befizetése után nyitva tartási időben tudjuk fogadni.
A félévkezdéssel kapcsolatos hallgatói hírlevelünkben talál részletes információt a 2020/21/2 félév legfontosabb időpontjaival, tudnivalóival és a leadható kérvényekkel kapcsolatban.
Részletes információ diákigazolvány igényléssel kapcsolatban <<itt>>, diákhitel-ügyintézéssel kapcsolatban <<itt>> olvasható.
Műegyetemi tanulmányaihoz sok sikert kívánunk!
Központi Tanulmányi Hivatal