BME Központi Tanulmányi Hivatal

Cím: 1111 Budapest, Műegyetem rkp. 7-9., R épület földszint   ·   : 1521 Budapest Pf. 91.   ·   :   ·   Kapcsolat
flag-hu
2017. szeptember 25. hétfő   ·   2017/2018/1 félév 5. hete   ·   Hivatal félfogadási idő a mai napon: 10:00–15:30, 12:00–15:30

Az oldal elavult, archív adatokat tartalmazhat!

Belépés a portálra a "régi" jelszóval

A Neptun.net áttérés miatt a KTH portálra a belépés átmenetileg a július 8-án használt (régi Neptun) jelszóval lehetséges. Technikai okok miatt a Neptun.net rendszerben történő jelszóváltoztatás a portálon nem érévnyesül.

Hogyan működik?

 

A KTH portál szolgáltatásainak többsége csak jelszavas azonosítást és jogosultságellenőrzést követően vehető igénybe. A belépéshez az azonosítást a Neptun rendszer biztosítja, így külön regisztrációra nincs szükség. A jelszó átvitele az Ön böngészője és a portál szervere között biztonságos csatornán történik, az átvitt jelszavakat a vonal lehallgatásával nem lehet megszerezni. 

 

A belépéshez érvényes Neptun-kódra és jelszóra, valamint 128 bites titkosítást támogató böngészőre van szükség.

 

A belépéshez a bal oldali Belépés ablakban kell megadni a Neptunon használatos belépési kódot (Neptun-kódot) és jelszót. Sikeres belépést követően a belépés ablakban megjelenik az Ön neve, és a menüpontok között megjelennek a jogosultsághoz kötött funkciók is.

 

Sikertelen belépés

 

Ha a Belépés funkció meghívás után A lap nem található (The page cannot be displayed) üzenet jelenik meg, akkor az Ön böngészője valószínűleg nem támogatja a 128 bites titkosítást. Internet Explorer esetén a Súgó/Névjegy (Help/About) menüpontban ellenőrizhető, milyen szintű titkosítás támogatott. 128 bitesnél alacsonyabb szintű titkosításra képes böngészőkkel a KTH portálra nem lehet belépni és ezen böngészők támogatása nem is tervezett. 

 

Amennyiben Ön régen változtatott jelszót utoljára a Neptunban, elképzelhető, hogy a webes belépéshez szükséges mezők még nincsenek inicializálva. Ekkor a belépés után Hibás jelszó üzenetet fog kapni, annak ellenére, hogy a jelszava a Neptunban rendben működik. Ebben az esetben a teendő a következő:

  1. Lépjen be a Neptunba, és változtassa meg a jelszavát!
  2. Következő nap jöjjön vissza, és próbálja meg újból a belépést a weben! Az 1 napos várakozás azért szükséges, mivel a Neptun és a portál között az adatbázist, benne a jelszavakat is, éjszakánként frissítjük.

Amennyiben a belépés a jelszóváltoztatást követő napon is sikertelen, kérjük jelezze a problémát a webmaster@kth.bme.hu címen.

 

Naplózás

 

A portál valamennyi belépést naplózza. A naplózott adatokat kizárólag statisztikai és hibakeresési célokra, illetőleg jogszabályba ütköző cselekmények felderítésére használjuk fel, harmadik fél számára - a jogszabályban rögzített eseteket kivéve - nem adjuk át.

« Vissza